lørdag 1. juli 2017

Trening på Celebrity Reflection

Selv om jeg er på ferie, prøver jeg å få inn et par treningsøkter her og der. Jeg trente en del før avreisen, og dessuten samme dag som flyet gikk, men etter at vi ankom Italia har det blitt lite bevegelse. Vi har gått en god del, men pulsen har trolig ligget litt for mye på hvilepuls.



Fitness Centeret her er ganske greit utstyrt, med en lang rekke tredemøller plassert ut mot vinduet, i tillegg til litt frivekter, en Smith-maskin og diverse apparater. Med unntak av noe annet enn et gulv uten teppe, manglet det for min del bare et pull-up-stativ og mulighet for nedtrekk/kabel-øvelser. Jeg digget i hvert fall tredemøllene, spesielt at de sto foran vinduet. Jeg trenger alltid noe å tenke på mens jeg trener, og med utsikt både til fastlands-Italia, sjø og litt av Sicilia, var det perfekt motivasjon.



Henrik og jeg løp i dag 45/15-intervaller; 10 intervaller med 45 sekunder på og 15 sekunder av, så 1 minutt og 15 sekunder pause og 10 nye intervaller. Til tross for to nokså slitne kropper, kom vi oss gjennom intervallene. Det ble ikke noe styrke på oss akkurat i dag, men jeg kan glede (?) Henrik med at jeg har tatt med både program og musikk til Grit Cardio, som jeg tenker vi kan kjøre en dag. På mandag er vi tross alt på sjøen hele dagen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar