fredag 28. juli 2017

Travel Listography: Exploring the world in lists

Jeg er veldig glad i å reise, og har opplevd mye opp gjennom årene; flere verdensdeler, mange forskjellige land og kulturer, og har samtidig masse minner fra reising. I går fant jeg en bok hvor jeg kan samle alle disse minnene, i tillegg til å skrive ned steder hvor jeg vil skape minner i fremtiden. Boken, som er basert på å oppleve verden gjennom lister, heter Travel Listography, og er utarbeidet av Lisa Nola.




Boken fant jeg på Monki, butikken som har alt jeg virkelig ikke trenger, men som jeg samtidig  ha i livet mitt. Denne boken var en av dem, og når jeg både er glad i å skrive lister og i å reise, kunne jeg ikke legge den fra meg. Jeg har såvidt fått sett litt gjennom den, og jeg får lyst til å begynne å fylle ut sidene med en gang. Stater i USA, kystbyer, restauranter, road trips, turer og staycations, i denne boken kan en tracke hvor en har vært og hvor en ønsker dra. Med andre ord en bok full av minner og fremtidige eventyr!





Jeg bare digger boken, og dessuten opplegget med å samle lister i en bok. Nola har publisert flere Listography-bøker, og kommer jeg over den i fremtiden, er sjansen stor for at den blir med meg hjem. Nå skal jeg sette meg ned selv og fylle inn littegrann, selv om jeg trolig trenger hjelp av mamma og pappa til det meste, aha.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar