mandag 10. juli 2017

Shopping i Roma

Og plutselig var ti dager gått, og vi befinner oss nå tilbake i Roma, hvor turen startet. Her skal vi være frem til onsdag morgen, som er siste feriedag. Vi fikk gjort mye våre første to dager i Roma, så de to neste dagene skal brukes på det vi ikke fikk gjort de to første, med andre ord; shopping, Vatikanstaten og bare nyte de siste dagene av Italia.



Vi var inne i sentrum av Roma ganske tidlig, og ettersom vi ikke kunne sjekke inn på hotellet så tidlig, gikk vi ut med en gang vi hadde satt fra oss bagasjen. Henrik og jeg gikk sammen alene, og jeg lokaliserte derfor med en gang nærmeste shoppinggate med Brandy Melville og en del italienske, sånn sett ukjente, butikker i tillegg til de store internasjonele merkehusene. 




Jeg tror Henrik døde litt innvendig da vi kom inn på Brandy Melville. Utenfra så det ut som en liten kjeller med et par vegger dekket i klær, men etter hvert som vi kom lenger inn i butikken kom det flere og flere rom, og vi brukte relativt lang tid der inne. Jeg synes de har så ufattelig mye flott der inne, og endte opp med en shorts, en topp og en rød badedrakt. - Jeg har fått helt dilla på baderdrakter, men skulle gjerne ønske jeg ventet litt med å kjøpe den hvite som jeg gikk til innkjøp av på Mykonos. Her hadde de nemlig en mye flottere, som dessuten kostet halvparten så mye. Utålmodighet lenge leve ahah.



Ellers fant jeg meg også en bukse, noen scrunchies og chokers på en annen butikk, før vi satte oss ned for å spise lunsj. En pizzarestaurant i en koselig, trang gate, etterfulgt av mangosorbet. Helt perfekt! Nå skal vi straks bevege oss ut i byen igjen, etter å ha slappet av på rommet. Åh, som jeg elsker Roma ♥ 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar