onsdag 5. juli 2017

Rhodos

Rhodos ble vårt neste stopp her i Middelhavet, og etter en sen, god frokost kom jeg og Henrik oss ut i byen. Vi gikk litt rundt alene, med et kart i hendene, og forsøkte i det minste å se litt av det Rhodos har å by på av severdigheter og gamle bygninger.





Vi endte opp på Elli Beach, en av øyas strender. Jeg har så ufattelig lyst til å prøve ut Stand up paddleboard, og tenkte at stranden var den perfekte plassen å finne dette. Typisk nok hadde de nesten alt utenom det, men en fin strandtur ble det likevel. Caféene langs stranden var dessuten kjempekoselige, og hengekøyer, hengestoler og beanbags gjorde det enda bedre.





Vannet var ikke så alt for varmt, men jeg kom meg likevel uti, og fikk samtidig prøvd ut min nye badedrakt. Jeg har lett etter en hvit badedrakt i hele sommer, og fant endelig en i Mykonos i går. Lykke!






Rhodos-turen ble avsluttet med et lite Starbucks-besøk. Mamma sa at jeg måtte drikke frappe mens jeg var på cruiset, men jeg tviler på at det ikke var akkurat Starbucks hun tenkte på... Jeg elsker tross alt Starbucks, og når vi i tillegg fikk prøve en store exclusive frappuccino, Pink Pegasus, var det absolutt verdt det.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar