tirsdag 4. juli 2017

Mykonos: Mykonos town

Etter noen deilige timer nede på Paradise Beach, tok vi en buss tilbake til Mykonos Town for å gå litt rundt i gatene der. Jeg synes de hvite husene er så ufattelig sjarmerende, og her fantes de i tusenvis. Sammen med strålende sol, dog en del vind, var det en perfekt dag å utforske øya på.






I tillegg til å være ubeskrivelig koselig og fin, hadde byen også ganske grei shopping. Jeg så ikke så mye til de vanlige, europeiske kjedebutikkene, utenom Victoria's Secret, men de litt dyrere, utenfor-min-prisklasse-butikkene bugnet det definitivt av.





Dagen vår på Mykonos ble avsluttet med iskrem. Jeg er blitt helt hektet på mangosorbet, og gjett om de hadde det her, på Red Parrot gelato bar. Den var dessuten skikkelig, skikkelig god, og smakte "ekte", fersk mango.




Vi befinner oss nå tilbake på hotellrommet, klare for å sette kursen mot en ny øy. Jeg er ikke helt sikker på hva neste destinasjon er, om det er Rhodos eller Santorini. Det blir nok uansett helt fantastisk, og jeg er klar for enda en dag i solsteken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar