fredag 23. juni 2017

Bli med på tur i sommer!

Som jeg skrev om tidligere i uken har Arena Treningssenter en sommerchallenge for å motivere til trening gjennom sommeren. Ved å trene på senteret, gå turer utendørs og delta på Arenaløpet i høst samler en poeng, 2017 totalt for å nå målet.


En trenger ikke å være medlem for å være med, da ved å gå turer, eller benytte seg av Arenas sommertilbud: en ukes gratis trening på sentrene våre. Ved å plukke opp et gavekort i resepsjonen og fylle ut, får en én ukes gratis trening på Hinna eller Klepp. Kortet kan brukes til styrke- og kondisjonstrening, i treningssenteret og på gruppetimer, og en kan dermed også der sanke poeng i vår Arena Challenge 2017.



Arena inviterer også alle med på turer i sommer, og for øyeblikket er det annonsert to fellesturer med oss. Først ut er en tur til Hellestøstranden, som i hovedsak er en tur for godt voksne, og erstatter eldretrening den dagen. Torsdagen uken etter, den 13. juli (eventuelt 20. juli, det spørs på været) er det mulighet for å bli med Karen og Mari opp 4444 trappetrinn i Flørlitrappene! Jeg har hatt lyst til å dra opp Flørlitrappene i over et år nå, men med mangel på reisefølge har det ikke blitt noe av. Og når jeg i tillegg kommer hjem fra cruise dagen før, kan det godt være jeg hiver meg på turen jeg også! Jeg har i hvert fall veldig, veldig lyst. Påmelding til begge turene, som gir 35 poeng i challengen vår, finner sted i resepsjonen på Arena Hinna. (Mer informasjon kan finnes her)

Blant de andre turene som gir poeng er det Fjogstadnuten, Mattirudlå, Storaberget, Vedafjell, Øykjafjellet, Stortofjellet i Melsheia, Vårlivardet, Oslifjellet, Bogafjell, Sulken, Krossfjellet på Figgjo, Vikastakken, Urburhedlaren, Prekestolen, Gloppenuten og Skomakarnibbå. Det er altså ingen mangel på turer og gå, og Arena kommer til å arrangere flere fellesturer i løpet av sommeren og tidlig på høsten. - Utfordringen varer tross alt helt til 16. september. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar