mandag 20. mars 2017

Vårball 2017

Den siste uken har vært utrolig kjekk, men samtidig veldig, veldig travel. Jeg har gjort mye, i tillegg til flere store vurderinger, trening og jobb. Nå er jeg heldigvis ferdig med vurderinger, i hvert fall frem til neste fredag, og er klar for noen litt roligere dager.

Forrige fredag hadde vi for øvrig vårball. Litt sent ute, men kjekt at vi i det hele tatt fikk ball, ettersom Stavanger Katedralskole bare arrangerer skoleball hvert andre eller tredje år. Ballet ble arrangert på Scandic Energy på Madla, med vårfarger som tema. Jeg assosierer egentlig vårfarger med lyse pastellfarger, og var sikker på at det kom til å være lyst, hvitt og rent. Jeg fikk dermed panikk når komiteen satte opp rød, oransje og gul som farger, og jeg satt med rosa, glitrende ballkjole. Jeg kjøpte kjole i USA, en lang ballkjole fra Calvin Klein, med splitt bak. Jeg synes i hvert fall den var utrolig fin, men glitteret enda beklageligvis over hele stolen min, gulvet hjemme, gulvet hos Marie og på Henrik.




Elever fra skolen sto for underholdning, og foruten Pubertetskoret, opptrådte elever fra musikk-linjen på Bjergsted og et par fra Kongsgård. Jeg tok med kameraet, men med mine manglende kamerakunnskaper og mørkt lokale, ble ikke bildene så alt for bra. Jeg tok noen (dårlige) bilder av underholdningen og de på bordet mitt, men bilder av kjole og resten av venninnene mine uteble. 

Kameraet lå stort sett på bordet hele kvelden, men det er samtidig et godt tegn. Jeg storkoste meg nemlig, med god mat, bra underholdning og kjekke folk. Alt i alt en veldig bra kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar