torsdag 23. mars 2017

Solskinn og Levi's



Åhh, endelig har vårværet kommet til Stavanger. Vi er i mars, og jeg bare elsker at det er lyst når jeg går ut om morgenen. Dessuten har været vært ganske fint, i hvert fall de siste to dagene, og jeg har funnet frem både caps og solbriller. Hundre ganger bedre enn de dagene jeg må finne frem paraply!



Finere og varmere vær betyr også at jeg kan finne frem dongerijakkene mine! Jeg har en ting for dongerijakker, og har vel fem-seks stykker hengende i klesskapet. Jeg sverger til dem hele året rundt, og klarer bare ikke legge fra meg en fin jakke. Mamma måtte sette foten ned da jeg fant frem enda en fôret jakke på Levi's i USA, men jeg klarte likevel å lure med meg en ny jakke hjem. Denne skatten fant jeg på en vintage-butikk, og jeg digger den oversized looken (den er faktisk i XL), og dessuten de røde, rutete detaljene en kan skimte inni.


Åh, jeg elsker våren!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar