onsdag 1. mars 2017

Crawfish at Crazy Alan's Swamp Shack

Etter å ha plukket opp Parker fra skole og fotballtrening i går, dro hele gjengen til Kemah for å spise crawfish på Crazy Alan's Swamp Shack. Vi spiste der i sommer, og vi elsket maten der. Crawfish er litt større og mer spicy reker, som serveres  i stooooore grytelokk.




De voksne spiste flere kilo crawfish, mens jeg hadde nesten det samme som forrige gang; crabvocado. Crabvocado er frityrstekt avokado med reker, crawfish og krappe i, med grønne bønner til. Helt fantastisk godt!



Vi kom hjem før ni, og da måtte jeg hoppe rett til sengs. Mellomlandingen i Amsterdam og døgnet der ødela døgnrytmen litt, og selv jeg som ikke pleier å bli så jetlagged holdt på å sovne i bilen på vei hjem. En tidlig kveld resulterte også i en tidlig morgen, så allerede før fem var jeg ute på terrassen. Nå er jeg imidlertid klar for en dag med shopping.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar