søndag 19. februar 2017

One week to go

I julegave av foreldrene våre fikk Sindre og jeg tur til Texas, og nå er det akkurat én uke til avreise. Det vil si at om syv dager befinner jeg meg langt oppi lufta i et fly vestover mot sørstatene. Vi skal, som vi har gjort de to siste somrene, besøke Mary Jo, Rick og Parker i Santa Fe utenfor Houston, og jeg er klar for en skikkelig bra uke.



Planen for uken er ikke klar enda, i hvert fall ikke som jeg vet, men jeg regner med at det blir masse-masse shopping. Dessuten skal guttene på jakt, så det blir i hovedsak jentene som er ute og handler. Jeg har tittet innom amerikanske nettbutikker konstant i det siste, og jeg har en liten anelse om hva jeg skal kjøpe meg. Blant sommerklær til cruise og Gran Canaria skal jeg se etter ballkjole, - vi har vårball fredagen etter jeg kommer hjem.




Jeg har nesten ikke klart å tenke på annet enn Texas de siste ukene, heldigvis har tiden gått veldig fort, og jeg kan ikke tro at jeg faktisk reiser om en liten uke. Bare fem dager med skole, før jeg legger fra meg skolebøker hjemme og storkoser meg i USA. Åhhh, det blir bare fantastisk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar