søndag 1. januar 2017

Vacay 2017

Det ble ikke bare bestilt ferie til Texas og Gran Canaria i romjulen, jeg har nemlig i tillegg bestilt sommerferie. Vi har reist til USA de siste somrene, men i år blir ferien, i hvert fall for meg, litt annerledes. Jeg skal nemlig på cruise i Middelhavet sammen med Henrik og familien hans.

Jeg har reist på ferie med mamma og pappa hver sommer hele livet, men i år reiser jeg først og fremst på ferie alene. Det kan være jeg er heldig og får bli med dem også, men den 28. juni reiser jeg til Roma, Italia, "alene".



Ferien begynner med to dager i Roma, hvor cruiset begynner. Deretter skal vi besøke Sicilia (Italia), Valletta (Malta), Mykonos (Hellas), Rhodos (Hellas), Santorini (Hellas), Athen (Hellas) og Napoli (Italia), i tillegg til to dager til sjøs. Turen avsluttes igjen med to dager i Roma, og alt i alt er jeg på reisefot i tolv dager.



Jeg har aldri vært på cruise før, og er helt utrolig spent. Jeg tror uansett det blir bra å utforske nye steder hver dag. Åh, jeg gleder meg til sommerferien allerede! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar