søndag 1. januar 2017

My New Year's Eve

Åh, så fort 2016 har gått! Føler det nettopp var nyttårsaften 2015, men neida, vi er allerede godt inni første dag av 2017. Årets siste dag ble for min del tilbragt på kjøkkenet, hvor jeg og Henrik (rettere sagt lillebroren min) lagde tacokjøttboller.



Senere på kvelden fikk jeg besøk av syv jenter, og vi storkoste oss med tapas. I tillegg til tacokjøttboller hadde vi aioli, foccacciabrød, couscous, stekt ris, pastasalat og mye, mye mer, og til dessert; panna cotta, makroner og en krydder- og sjokoladekake.



Kvelden ble tilbragt med høy åttitallsmusikk og høylytt, out of tune synging, samt mitt forsøk på å danse. Vi var i tillegg en liten tur ute med stjerneskudd og raketter da klokken nærmet seg midnatt. En utrolig fin avslutning på 2016, og en enda bedre start på 2017!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar