mandag 9. januar 2017

7 years

For 7 år siden (+ to dager) klikket 10 år gamle Marlene seg inn på Blogger, dengang Blogspot.no, og etablerte Marlees Verden. Jeg ble bitt av bloggbasillen, og skrev nærmere 500 innlegg det første året. Siden har antall blogginnlegg sunket litt, spesielt etter at jeg begynte på videregående, men jeg blogging er fremdeles den hobbyen jeg har hatt lengst, nå i over syv år. 2885 bloggposter er publisert, og selv om jeg ikke er like aktiv som før, stortrives jeg fremdeles.



Bloggingen har gitt meg mye, i form av sponsede opplevelser og avisoppslag, men også med tanke på å bli kjent med seg selv og refleksjoner over hva og hvordan en skal legge ting ut på nettet. Jeg har samarbeidet med Aftenbladet og satt lys på mobbing, lest og anmeldt bøker for Gyldendal, blitt intervjuet av og deltatt i hinderløpet The Beast og mye annet gøy.






Selv om jeg har forandret meg mye de siste syv årene, både på utseende og personlighet, er bloggen blitt en stor del av livet mitt. De siste syv årene har vært helt utrolig givende, og det tar ikke slutt nå!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar