søndag 25. desember 2016

We're going to Texas

En av presangene som ble pakket opp i går, inneholdt noe til hele familien. Gaven var i hovedsak til Sindre og meg, og oppi fant vi to eggekartonger. Kartongene var fylt, ikke med egg, men én med passene våre og den andre med flybilletter til ikke mindre enn Texas.



Vi har tilbragt de to siste sommerferiene hos "amerikanerne våre" utenfor Houston, Texas, og det har vært noen av de mest opplevelsesrike somrene noen gang. Vi elsker å være der nede, og nyter lange dager med god mat, shopping og ikke minst gode venner. Før har vi bare vært der i sommerferien, men i høst prøvde mamma å reise ned i en liten uke. Det gikk fint, i hvert fall i den grad at vi kan reise ned en gang til. Derfor blir vår årlige vintertur til London, i år byttet ut med én uke i Texas.



Reisen er satt til vinterferien, og dagene mellom søndag 26. februar og mandag 6. mars tilbringer vi i sørstatene. Jeg har forelsket meg helt i Houston, og selv om det ikke blir så alt for varmt, gleder jeg meg masse. Shoppingliste har jeg allerede begynt å skrive, og jeg ser virkelig frem til ei uke med "skikkelig" ferie. Da er det nemlig ikke fysisk plass til skolebøker, og skolearbeid må legges igjen hjemme. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar