lørdag 31. desember 2016

Mitt 2016

Vi er inni i de siste timene av 2016, og jeg får snart besøk av en rekke jenter som jeg skal ringe inn det nye året sammen med.

Til tross for at det har skjedd mye globalt de siste 366 dagene, både på godt og vondt, synes jeg 2016 har vært et ganske bra år, i hvert fall for min egen del. Det har vært et travelt år med mye skolearbeid og jobb, og bloggen har ikke blitt førsteprioritet, men jeg har drevet på med mye annet.


På treningsfronten har 2016 vært helt fantastisk. Jeg har løpt flere halvmaraton og løp, både med gode og ikke så gode resultater, og dessuten begynt å jobbe som instruktør på treningssenteret mitt, Arena. Jeg er blitt sertifisert instruktør i Les Mills Grit, og har dessuten løpetimer på senteret, noe jeg stortrives med.



I sammenheng med Grit-sertifiseringen min har jeg også fått litt ekstra reising, og med to Oslo-turer, Texas og London i løpet av årets tolv måneder ble 2016 et bra reise-år. Reising er noe av det kjekkeste jeg vet om, og med to turer bestilt til 2017, ser det ut som om "turisten" i meg også skal bli fornøyd det kommende året.





Dessuten har jeg utvidet meg selv kulturelt, med både teater, konserter og kunstutstillinger. - Og sett Arsenal spille mot Viking på bortebane. Jeg har vært på fjellturer, utallige jentekvelder, skøyter og spillkvelder. Alt i alt har det vært et helt supert år, og jeg håper på et like bra 2017.







Godt nyttår!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar