søndag 25. desember 2016

Julekvelden

En vellykket julekveld er over, og for øyeblikket er både kjole og sko kastet av, og jeg sitter i kosebukse. Jeg er klar for å nyte romjulen med senkede skuldre, spise mye god mat og kose meg med familien. Julekosen begynte hos onkel og tante i går kveld, hvor hele pappa sin side av familien var samlet til julemiddag.



Vi bytter mellom å feire med mamma og pappa sin side av familien, og likeså bytter vi mellom pinnekjøtt og ribbe. I år var det, til min store glede, ribbe, med masse grønnsaker, hjemmelaget rødkål og waldorfsalat. En helt fantastisk middag, etterfulgt av diverse desserter. Resten av kvelden ble brukt til åpning av presanger. Vi var hele tretten stykker, så det tok et par timer. Faktisk var vi ikke hjemme før klokken nærmet seg tolv.




Jeg fikk utrolig masse fint, og storkoste meg med familien. Dagen i dag ble tilbragt hos mormor og morfar, sammen med tante, og vi fikk servert pinnekjøtt og noe annet kjøtt. Juleferien har fått en fin start, og jeg gleder meg til enda en uke med avslapning og kos. ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar