fredag 23. desember 2016

Førjulsgave

For å bli godkjent og sertifisert Les Mills-instruktør, er en nødt til å filme en video av at en har timen og sende inn. Jeg var på Grit grunnkurs i oktober, og selv om jeg har tre måneder på å sende inn videoen, bestemte jeg meg for å få det gjort.


Jeg filmet en Grit strength-time fredag 9. desember, og sendte inn samme helg. Evaluering av videoen skal ta om lag to uker, men på grunn av jul og helligdager tenkte jeg at jeg kanskje ikke kom til å få svar før tidligst i romjulen. Derfor ble jeg positivt overrasket da det tikket inn en mail fra Les Mills i går kveld.

Mailen inneholdt positive resultater, og til min store glede besto jeg. Med andre ord er jeg nå sertifisert Les Mills Grit-instruktør. En helt utrolig førjulsgave!



Jeg fikk dessuten anbefalt en annen Les Mills-time jeg burde ta sertifisering innen; bodyattack. Jeg har aldri prøvd timen, selv om Arena tilbyr den, men det burde jeg kanskje nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar