søndag 13. november 2016

My christmas wishlist

Når nettene blir lange og kulda setter inn

Julemusikken spiller for fullt og julestemningen er på god vei her i heimen. Jeg elsker alt ved julen, både mat, bake kaker, handle inn julegaver, gløgg, julelys, pynte hus, adventskalender og høre på julemusikk, og vil egentlig helst at julefølelsen skal vare så lenge som mulig. Jeg var rask med å finne frem ei julespilleliste, og løp nærmest til butikken når pepperkakene og julebrusen kom inn. Julegenserene har jeg ventet litt med å ta frem, men så snart kalenderen viser 1. desember, skal de frem. Jeg er dessuten nesten ferdig med å handle inn julegaver, og mangler bare litt småting. E-l-s-k-e-r det!


Selv om jeg selv er såpass godt i gang med julegavene, det er egentlig familien min generelt, har jeg ikke egentlig begynt å tenke på hva jeg selv ønsker meg til jul. Jeg skreiv en liten liste til mamma før hun dro til Texas nå i høst, men nå som familie har begynt å spørre hva jeg skulle ønske var under treet, har jeg ikke peiling på hva jeg skal svare. I tillegg reiser mamma og pappa til London denne helgen, for å få unnagjort den aller siste julehandelen. For å gi dem en siste liten pekepinn på hva jeg ønsker meg, og eventuelt andre som ser etter gavetips.

♥ Jeg har fått helt dilla på leppestift, mer spesifikt matte lip creams som "stivner" til leppestift. Jeg synes det ser sååå bra ut, og er skikkelig fornøyd med de jeg allerede har. Jeg har allerede et par fra Nyx sine soft matte lip cream, men kunne tenke meg fargene Rome, Zurich, Madrid og Amsterdam (kan kjøpes på H&M), i tillegg til Pure Hollywood, Heathers, Dusty Rose og Veronica fra Anastasia Beverly Hills' liquid lipsticks (kan kjøpes på Kicks).

♥ Strikkegensere

♥ How to be parasian-boken

♥ The Vogue coloring book av Iain Webb

♥ Til bursdagen i fjor fikk jeg en ulltrøye fra Kari Traa i gave av mamma og pappa. Eller, jeg trodde i hvert fall det var ull, helt til jeg nå sjekket og fant ut at den er 84% polyester og 11% ull, hehe. Uansett, trøyen er helt fantastisk, og har fulgt meg gjennom diverse av mine halvmaraton. Den er perfekt å løpe i, spesielt nå på høsten, men nå som jeg har begynt å løpe ute igjen, kjenner jeg at jeg gjerne hadde trengt mer enn én.



♥ Jeg har i tillegg en liten ting for te- og kaffekopper, og kan sitte i timesvis på å titte på dette. Jeg drikker dessuten mye te, og det hadde vært sååå gøy å drikke fra "inspo" kopper... Jeg ønsker meg spesielt et gull sett med fat og kopp, og to hvite krus fra Kremmerhuset.



♥ Duftlys

♥ Jeg drikker så ufattelig mye Starbucks at et gavekort derfra ville vært veeeeeldig greit

♥ Gavekort fra Monki

♥ The art of creative thinking: 89 ways to see things differently av Rod Judkins

♥ Kinfolk-blad

♥ HIT Vektvest fra Casall på 10 kilo

♥ Hadde aldri trodd jeg faktisk skulle ønske meg dette, men i år ønsker jeg meg faktisk kunst i julegave. Jeg digger kunsten til Anette Moi, hun som designet 3-Sjøersløpet sine medaljer i år, og har såååå lyst til å ha en av printsene hennes på veggen, da spesielt bildene under. Det er bare fantastisk flott!



♥ Dette bestikket fra Søstrene Grene


♥ Magasinhyllee fra Søstrene Grene


♥ Treningssingleter og -bher i sort, str S

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar