fredag 18. november 2016

Justin Bieber til Stavanger

Jeg elsker å gå på konserter, og opp gjennom årene har jeg sett One Direction, to ganger, Rihanna, P!nk, Isac Elliot, 50 Cent, Kaizers Orchestra, Oslo Ess, Honningbarna, Marcus og Martinus og tonnevis av andre artister, både nasjonale og internasjonale, opptre på scenen. En konsert jeg derimot aldri har fått gått på, er Justin Biebers.


Bieber har jeg likt siden det første albumet hans kom ut, men konsertene hans har jeg aldri vært på. Han har vært i Oslo flere ganger nå, men jeg har aldri fått tak i billetter eller hatt anledning til å dra. De siste årene har jeg heller ikke hatt noe håp om å dra, og min indre fangirl har stort sett forsvunnet, i hvert fall når det kommer til ham. Jeg har hørt de nyeste sangene med radioen og slik, men jeg så ikke engang på billetter da han spilte i Telenor Arena i høst. Nå ser det derimot ut som om jeg får sett mitt tidligere celebrity crush, og det her i Stavanger.

I går, tror jeg det var, ble det nemlig lansert at Justin Bieber kommer hit til Stavanger. Jeg fikk det først med meg gjennom et Facebook-arrangement som diverse venner trykket "skal" og "interessert" på, men nå som det florerer av false arrangement der, tenkte jeg at det nok var falskt. Hvem kommer hit, liksom, til lille Stavanger. En stund etter begynte avisene å skrive om det, at Justin Bieber kommer på Rogalands største konsert noensinne.


Konserten skal være på Forus Travbane 7. juni 2017, - bare dager etter at jeg blir 18 -, og det er plass til 36 000 mennesker. Biber kommer dessuten ikke alene, og konserten, som har fått navnet Den Store Sommerfesten, blir som en liten festival. Justin Bieber er hovedmannen, men det kommer tre andre internasjonale navn. Ett av dem er allerede offentliggjort, og Bieber får selskap av en av verdens største DJ-er; Martin Garrix.

Billettene slippes etter helgen, og siden mamma og pappa ikke er hjemme for øyeblikket, tvilte jeg på at jeg kom til å få se Bieber denne gangen heller. De er nemlig i London, og kan ikke bruke tid på å vente i kø på Bieber-billetter. Derfor ble jeg ufattelig overrasket da pappa ringte i går kveld, og sa at de hadde skaffet to billetter gjennom forsalget. Med andre ord: JEG SKAL ENDELIG FÅ SE JUSTIN BIEBER LIVE.

Selv om det er godt over et halvt år til konserten, gleder jeg meg helt utrolig mye. Dette blir Stavangers største konsertarrangement noen sinne, og jeg er så gira på å få oppleve det. Selv om jeg ikke er like stor fan av Justin som jeg var under the Believe-tour, gleder jeg meg bare mer og mer for hvert minutt som går, haha!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar