fredag 4. november 2016

Innkjøp fra Oslo

Et av mine all-time favorittmerker er Acne Studios. Jeg kjøpte et skjerf derfra for om lag to år siden, og det har jeg brukt nærmest hver dag siden. Pappa kjøpte meg seg enda et skjerf til meg en gang han var i København på jobbreise, og siden har jeg selv kjøpt to jeans derfra. Jeg elsker stilen, og synes de har verdens fineste vinter/ullklær.



Forrige gang jeg var i Oslo, i august, var jeg innom Acne Archive-butikken der. Butikken har klær fra tidligere Acne-kolleksjoner, til kraftig redusert pris. Vi hadde ikke så veldig god tid den kvelden, så jeg fikk ikke sett skikkelig, og butikken sto derfor på toppen av what-to-do-in-Oslo-listen min forrige helg.

Jeg rakk akkurat innom butikken på Grünerløkka før de stengte, og fikk med meg to store poser hjem. Ikke bare hadde de to skjerf til under tusenlappen, men jeg fikk samtidig en hvit collegegenser med meg hjem.




Det var ikke tid til shopping hverken lørdag eller søndag, så jeg fikk ikke kjøpt noe mer, men jeg er i hvert fall veldig fornøyd selv. Det ene skjerfet er egentlig mammas, men jeg tror jeg kan få låne det av og til. Nå har jeg uansett tre egne skjerf derfra, så jeg tror jeg skal klare å holde varmen i vinter! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar