fredag 14. oktober 2016

Tise it

Jeg er veldig glad i å shoppe, og kjøper kanskje litt for mye. Opp gjennom årene har jeg derfor kommet over ting som jeg bare ha, som jeg i etterkant innser at jeg verken trenger eller har lyst på. Mye av tingene i skapet mitt blir bare brukt 2-3 ganger før det blir liggende i flere år, og så levert inn Fretex/levert videre til yngre familievenner. Det er ganske kjipt, ettersom mye av tingene jeg kjøper er merkeklær, og jeg dermed kaster flere tusenlapper rett ut vinduet.



Selv om klærne er i fin stand, har jeg aldri følt for å legge ut klær for salg på Finn.no. Er liksom litt ork å lage en skikkelig annonse og slikt, for en brukt genser eller topp, for eksempel. Nå er det derimot kommet enn ny løsning; salgsapper. Det florerer av salgsapper nå for tiden, det føler i hvert fall jeg, og jeg har prøvd en del. Appen jeg har likt best til nå, er faktisk norsk, og jeg digger både utseende og hvor lett det er å legge ut (og søke etter) ting.





Appen heter Tise, og er blitt relativt populær, i hvert fall i min vennekrets. Jeg har ikke kjøpt noe derfra enda, selv om jeg finner ting jeg godt kunne tenke meg hver eneste dag, men har lagt ut diverse ting. Brukeren min heter @marleneostebo, og jeg selger både vesker, skjorter, iPad-deksel og andre ting som har blitt liggende på rommet mitt. Check it out! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar