mandag 17. oktober 2016

Rosa Sløyfe-Maraton

Treningssenteret jeg både jobber og trener på, støtter Rosa Sløyfe, og gjennom hele oktober har senteret fokus på aksjonen. Det selges rosa armbånd, sløyfe, refleks og slikt på senteret, og den siste lørdagen i måneden kjøres det på med et aldri så lite maraton til inntekt for aksjonen. I alle salene både på senteret på Klepp og på Hinna blir det gruppetreningsmaraton i hele to timer.

I spinningsalene vil det være to timers spinning, mens det i aerobicsalene vil bli kjørt fire halvtimer; spartacus, bodyattack, cxworx og bodybalance. Det blir altså en god mulighet til å teste formen og utfordre deg selv, samtidig som du støtter en god sak. Flere av Arenas instruktører skal også bli med på timene, og jeg synes i hvert fall at det er litt ekstra kjekt å trene med andre instruktører. Jeg er, typisk nok, i Oslo på instruktørkurs og kan dermed ikke delta selv. Skikkelig kjipt, for jeg digger gruppetrening og tror det hadde vært midt i blinken for meg.


Arrangementet koster 100 kroner å delta, og denne summen går i sin helthet til Rosa Sløyfe-aksjonen. Det varer altså fra 09:30 til omtrent 11:30, lørdag den 29. oktober. En fin treningsutfordring, samtidig som det er et veldig gøy arrangement. Medlem av Arena trenger en heller ikke være. Påmeldingen er allerede åpnet, og det er mulighet for å melde seg på her. Bli med og støtt en god sak, samtidig som du får en super treningsøkt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar