søndag 2. oktober 2016

Repost: Dette gjør meg glad

For om lag ett og et halvt år siden skrev jeg et innlegg på bloggen om hva som gjør meg glad. Innlegget inneholdt en rekke små gleder i livet mitt, og jeg må innrømme at jeg har klikket mye inn på dette innlegget den siste tiden. Jeg har vært veldig travel, dagene har ikke strukket til og jeg har generelt hatt det ganske kjipt. Da er det spesielt deilig å minne meg selv på hva som gjør meg glad. Jeg ønsker derfor å resirkulere innlegget, med et par modifikasjoner, om så bare for å få litt positivitet inn i hverdagen.

Jeg kan vel ikke være den eneste som blir ganske negativ nå midtvinters? Det er mørkt ute hele tiden, jeg fryser ræva av meg bare jeg går ut døra, det er lenge til sommerferien og julen er allerede forbi. Jeg kan innrømme at jeg er veldig god på å påpeke de negative tingene i hverdagen min, og jeg tror ungdom generelt er veldig flinke til å utpeke feil. Dette følte følte jeg for å endre på det, i det minste akkurat i dag, og skrive en liste over små ting som gjør meg glad.

♥ Kaffe mocha (med krem)
♥ Komplimenter
♥ Lange, varme dusjer
♥ Duftlys
♥ Familien min
♥ Jul



♥ Te
♥ London
♥ Trening
♥ Å blogge
♥ Frisk frukt
♥ Å strikke
♥ Kunst



♥ Victoria's Secret
♥ Å reise
♥ Tumblr
♥ Når folk hilser på meg
♥ Lange turer
♥ Konserter og bra musikk




♥ Shopping
♥ Gangsperre
♥ Fargegata i Stavanger
♥ Sushi
♥ Stavanger Katedralskole
♥ Koselige bok-/vintage-butikker
♥ SKAM




♥ Løpeturer i fint vær
♥ Vennene mine
♥ God mat
♥ Morgentrening
♥ Passport-spillet
♥ Sofie sine boller
♥ Kunst




Hva gjør dere glad? :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar