søndag 16. oktober 2016

New Balance 410

Jeg kjøpte mine første sko fra New Balance da familien var på shoppingtur i London i januar. Jeg kjøpte 420-modellen i grå, og i løpet av våren ble skoene brukt nærmest hver eneste dag. Det førte til at de ble veldig fort slitte, og allerede før sommerferien begynte jeg å tenke på å kjøpe meg et nytt par.

Skoene ble sett etter i hver eneste skobutikk jeg kommer over mens jeg var i Texas, men modellen jeg ønsket meg var ikke å se. New Balance-sko var det nok av, men jeg synes flere av de andre modellene er så store og bulkete, at jeg heller ville bruke mine gamle. Skoene er til salgs her i Stavanger også, på DNA og Lille Vinkel i hvert fall, så jeg vurderte å kjøpe dem der, men det er så ufattelig kjipt å kjøpe sko til "norsk" pris, når jeg fikk dem en del billigere i London.



Nå sitter jeg imidlertid med et nytt par foran meg. Jeg fant et nytt par på salgsappen Tise, og til min store glede var selgeren fra Sandnes. Skoene er blå og i modellen 410, og selv om det ikke er helt samme modell som de forrige, er jeg skikkelig fornøyd. Jeg ga heller ikke så veldig mye for dem, og det er gøy det òg.



Det er vel ikke egentlig sesong for joggesko for øyeblikket, tallet på gradestokken nærmer seg tross alt null, men kjenner jeg meg selv rett er jeg å se i sneakers til langt uti desember. Jeg elsker vintersko, og har i hvert fall fire par Dr Martens stående klar i gangen, jeg bare nekter å innse at det faktisk er sen høst og snart vinter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar