mandag 10. oktober 2016

Gaver fra Texas

Siste uken i september var mamma på jentetur i Texas. Ja, Texas! Helt utrolig, men hun og ei venninne tok turen helt over dammen for omtrent en ukes shoppingtur. De besøkte Mary Jo, Rick og Parker, som vi har tilbragt de to siste somrene hos, og fikk unnagjort litt julegavehandel i samme slengen.

På vei hjem var det noe trøbbel med overvekt, noe må sendes i posten i etterkant, og mamma kom hjem med masse gøy i kofferten. Jeg har selvsagt ikke sett særlig mye av det, det ser jeg først på julekvelden, men både pappa, Sindre og jeg fikk et par ting likevel.


Jeg skreiv opp en liten ønskeliste med ting jeg kunne tenkt meg, både til jul, i kalendergave og som hun kunne kjøpe for meg. Jeg fikk faktisk det som sto på toppen av listen allerede når hun kom hjem, nemlig en olajakke fra Levi's. Jeg har en ting for olajakker, og jakker generelt, og tror jeg har fem-seks dongerijakker i forskjellig mønster, passform og merke. Nå har jeg altså fått enda en i samlingen, og jeg elsker den! Den nye er litt stram, og ser noe mer "skikkelig" ut enn de andre, som gjerne er både oversized og ripped.



Jeg fikk også et nytt par med Levi's 501 olabukser. Jeg har falt helt for 501-buksene etter at jeg fant noen skikkelig flotte i Texas, så mamma tok med enda et par hjem. Ellers ventet også undertøy fra Victoria's Secret, en treningstopp fra Nike og en Reebok-sportsbh.





Åh, etter disse gavene gleder jeg meg masse til å se hva som venter under treet i år!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar