lørdag 1. oktober 2016

A year of living without

Åhh, den siste måneden har gått så alt for, alt for fort. Dagene har gått i ett, og mellom jobb, trening og ikke minst trening har det blitt lite tid til annet. Jeg har i tillegg fokusert på å få tilbake en god døgnrytme, så har lagt meg relativt tidlig hver kveld i hele september. Litt ironisk, da dette innlegget skrives kvart over elleve lørdag kveld, men det får så være.

Jeg har jobbet flere morgener denne måneden, noe som gjør at jeg rett og slett er nødt til å holde en god døgnrytme. Jeg har lagt meg tidlig og dermed stått opp nærmest helt uthvilt hele måneden, og det har vært helt fantastisk. Nå må jeg bare klare å holde det slik.

Ellers er vi allerede inne i en ny måned, oktober, og det nærmer seg faktisk slutten på mitt lille forsøk på å skaffe meg selvkontroll. A year of living without-prosjektet mitt, altså. Jeg har holdt meg borte fra forskjellige ting og dårlige vaner de siste elleve månedene, i håp om å få en strukturert og sunn hverdag. Nå går jeg inn i den siste måneden, hvor jeg skal holde meg unna hurtigmat, så langt det lar seg gjøre.


Å holde seg unna McDonalds og slik tror jeg kommer til å gå ganske greit. Jeg har ikke hatt noe behov for dette på flere måneder, med unntak fra en McFlurry i ny og ne. Å unngå kinesisk/thai take-out, sushi og The Shack, derimot, det tror jeg blir vanskelig. Jeg er i det minste utrolig motivert for aller siste måned, og satser på at jeg ved slutten av måneden har nådd nettopp dette målet om å kvitte meg med unødvendige uvaner. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar