lørdag 24. september 2016

New fave song

Et av mine all-time favorittband, er Kaizers Orchestra. Jeg har sett dem live to ganger, og selv om de la opp for om lag tre år siden, er deres "nyeste" sanger fremdeles nylig spilt på Spotify. Jeg elsker musikken, og savner virkelig de dagene med ny musikk.



Kaizers-kapittelet ble avsluttet med konserter åtte kvelden på rad for 40,000 personer i DnB Arena. Jeg var på en av konsertene, og det var bare helt fantastisk. Etter det gikk bandet fra hverandre. Nå er imidlertid bandets "frontfigur", Janove Ottesen, tilbake med nytt album og rykende ferskt liveshow. Han skal ha to konserter i Stavanger, på Folken, 16. og 17. mars 2017.

Meg sammen med Janove, en gang for mange, mange, mange år siden

Jeg har ikke hørt de nye sangene hans enda, men for et par dager siden fikk jeg melding av mamma med en av sangenes tittel: Marlene. Utrolig moro, veldig tilfeldig og sykt klisjé, men altså, Marlene er helt klart min nye favorittsang. Sangen er veldig fengende, og jeg føler det er litt sånn Kaizers-stil.

Konsertene på Folken er typisk nok allerede utsolgt, så jeg får trolig ikke hørt sangen live. Jeg må med andre ord ta til takke med Marlene og resten av albumet, som visstnok skal hete "Artisten & Marlene", på Spotify. Åhh, gleder meg i hvert fall masse til det kommer ut!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar