onsdag 7. september 2016

Løpegruppe på Arena

Treningssenteret jeg går på, og nå også har timer på, har et tredemøllestudio hvor det holdes faste intervalltreninger med løpecoach tilstede. Det er fem-seks timer i uken, og fra og med neste uke skal jeg ha to av dem!

Jeg har hatt Grit-timen mandags morgen i et par uker nå, og nå skal jeg også ta over noen løpetimer. Jeg hadde min første time i dag morges, og vi løp 45x15-intervaller. Det er en av mine favorittøkter på tredemølle, for de går så ufattelig fort. Det var bare én ledig tredemølle i studioet, og det virket som om alle tilstede hadde en god økt.


På løpegruppene får jeg ikke trent selv, jeg går bare rundt og coacher andre, men jeg synes det er skikkelig gøy likevel. Dessuten er det så mange andre løpetimer at jeg får trent på mølle jeg også. Neste uke skal løpegruppen være på tirsdag morgen, i tillegg til at jeg skal ha løpetimen mandag kveld. Jeg gleder meg! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar