onsdag 14. september 2016

Klar for Oslo

Før sommeren begynte jeg å prøve meg som Les Mills Grit-instruktør på Arena. Jeg holdt på hele sommeren, og denne måneden begynte jeg å ha timer på egenhånd. Det har gått veldig fint, og jeg føler selv jeg begynner å få dreisen på både layers, clues og andre viktige ting en skal få inn i timen. Det skal jeg imidlertid lære enda mer om siste helgen i oktober, for da drar jeg til Oslo på Les Mills grunnutdanning!


Les Mills skal ha kurs for nye instruktører, og jeg er så heldig å få plass der. Kurset holdes på Sats Spektrum i sentrum, og varer hele lørdagen og søndagen. Kursholderen er "min" instruktør, Jorge Scott, og det gjør det litt ekstra kjekt. Jeg drar til hovedstaden rett etter skolen fredagen, og blir hele helga. Selve kurset begynner ikke før lørdag morgen, men det gikk ingen fly såpass tidlig. Dermed har jeg kanskje litt tid til overs første dagen, hvor jeg kan forberede meg og slikt.

Jeg skal bo på Scandic Byporten, en liten gåtur fra Sats-senteret. Det ligger visstnok også veldig nært Grünerløkka og Karl Johan, og jeg synes generelt det er veldig sentralt. Jeg forelsket meg helt i Grünerløkka forrige gang jeg var der, og håper jeg får tid til en liten svipptur fredags ettermiddag. Atmosfæren der var bare skikkelig kul, og jeg digget både butikker og kaféer.




For første gang skal jeg også bo helt alene på hotell. Jeg har aldri reist helt alene før, med unntak av flyturen til Gardermoen før språkreisen min sist sommer, og lurer på hvordan jeg skal klare meg helt alene. Jeg må ta både fly og flytog, i tillegg til å finne frem i Oslo Sentrum på egenhånd, og det er spennende og en smule skummelt på samme tid.



Det er fremdeles over én måned til jeg reiser, men jeg gleder meg så mye! Så deilig å faktisk ha en spesifikk reise å glede seg til, slik at jeg slipper å se på flybilletter hver eneste dag, i håp om å finne en grei weekend-tur. Jeg ser også frem veldig frem til grunnutdanningen, slik at jeg kan utvikle meg mer som instruktør!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar