lørdag 10. september 2016

Grit Strenght Quarterly Workshop

I går kveld ble det holdt Les Mills Quarterly Workshops i Stavanger, og jeg var så heldig å få bli med på Grit-workshopen. Instruktører i hele Rogaland møttes for å diskutere den nye Grit-releasen og lære om teorien bak timene sammen med en av Les Mills' intruktører.

Les Mills-instruktøren som holdt workshopen var Jorge Scott, som er en av de faste instruktørene på Arena. Han holder Les Mills-kurs i hele Norden, så jeg er utrolig heldig som har trent sammen med ham i over to år! Workshopen begynte med en Grit Strenght masterclass, hvor både medlemmer på senteret og instruktører kjørte gjennom det nye Grit-programmet, #18. En utrooolig tøff, men knallhard time.

Deltakerne på Bodypump- og Grit-workshop (Foto: Jorge Scott)

Etter økten gikk vi gjennom de forskjellige tracksene, samt hvordan en skal legge opp timen slik at den blir best mulig. Jeg synes fremdeles det er ganske uvant å snakke og coache andre på timene, spesielt når jeg må tenke over hva jeg skal si, og derfor var denne workshopen virkelig til hjelp! :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar