torsdag 1. september 2016

A month without late nights

Enda en måned har kommet og gått, og vi er allerede i høstmånedene. Jeg er egentlig ikke så veldig glad i høst og høstvær, men unntak av at vinterjakke, skjerf og votter er sosial akseptert, og gleder meg ikke det spor til mindre dagslys og mørkere morgener. Det jeg derimot gleder meg til, er å fokusere på noe nytt i mitt A year of living without-prosjekt, som jeg startet i et forsøk på å kvitte meg med dårlige vaner.

I hele august har jeg unngått å utsette ting, så i stedet for å prokrastinere og ligge i sengen når jeg vet jeg har masse å gjøre, har jeg vært produktiv og fått masse gjort. Denne måneden skal jeg i stedet fokusere på noe annet, nemlig sene kvelder. Jeg fungerer best når jeg legger meg tidlig og står opp tidlig, og sene kvelder passer dårlig kroppen min. Likevel blir jeg ofte oppe lenger jeg enn burde, og det faktum at dagens blogginnlegg ikke ble påbegynt før 21:20 er bevis på det.


Jeg vil prøve å komme tilbake til gode vaner og en skikkelig døgnrytme, og er veldig motivert for en måned hvor jeg er skikkelig uthvilt. Med det sier jeg god natt, og hopper til sengs! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar