mandag 12. september 2016

9 AM

Klokken er ni, og jeg har allerede vært oppe i nesten fire timer, hatt en instruktørtime og syklet mer eller mindre åtte kilometer. Mandagen er alltid veldig travel, med morgentrening halv syv, skole fra ni til to, jobb og instruktørtime i kveld. Jeg er imidlertid veldig glad i hektiske dager, og liker dager hvor jeg har mye å gjøre.

Dagen min begynte kvart over fem. Jeg er instruktør på Grit-timen hver morgen, og etter frokost dro jeg derfor ned på Arena. Jeg kjørte en ny Grit-mix time, med mye spenst- og kondisjonstrening. Utrolig hardt, og en fin start på dagen.

Når jeg først hadde trent litt, syklet jeg likeså til skolen også. Jeg la igjen pulsklokken på treningssenteret, men det var rundt åtte kilometer. Jeg syklet verdens lengste omvei, ettersom jeg ville prøve ut sykkelstien langs fjorden. Stien var veldig flott, helt frem til Hillevåg. Jeg syklet ikke opp til hovedveien, og endte opp uten sykkelsti langs industriområdet.



Vi begynner ikke på skolen før fem over ni. Det er både deilig og litt kjipt å begynne senere mandag morgen. Er greit å ha litt tid mellom trening og skole, men samtidig må vi gå lengre på skolen en annen dag. Jeg har "A-menneske-tendenser", og foretrekker å begynne og slutte tidlig på skolen, fremfor å gå lenge. Vi går heldigvis ikke lenge på skolen i dag, så etter skolen drar jeg rett på jobb.

Jeg slutter ganske tidlig på jobb, så jeg har god tid til å jobbe med lekser og slikt før middag og jobb. Jeg skal ha enda en instruktørtime i kveld, denne gangen i tredemøllestudioet. Jeg skal ta over løpegruppen på mandagskvelden også, og da blir det jobb både mandag morgen og kveld, og tirsdag morgen. Jeg må derfor også lage en plan for de fremtidige løpegruppene. Jeg har en travel, men kjekk dag i vente! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar