onsdag 24. august 2016

The first time

På mandag gjorde jeg noe skikkelig kult. Jeg har vært med og hatt team teach på flere av Grit-timene siden før sommeren, ettersom jeg har lyst til å bli instruktør på Arena. Det har gått bedre og bedre, og på mandag fikk jeg min største utfordring til nå; ha en time alene.


Hver mandag morgen er det satt opp en time med Grit, altså en time med høy intensitets intervalltrening med korte intervaller og masse gøye øvelser, som jeg liker å gå på. Morgentrening er blitt min greie, og jeg var selvsagt tilstede på mandag. Det var imidlertid ikke den egentlige instruktøren, og da hadde jeg timen i stedet. Det ble litt styr med musikk og sånn, men til å ta timen på sparket gikk det overraskende bra. Jeg kjørte 30 minutter med Grit Cardio, og jeg fikk i hvert fall en veldig god økt.


Jeg begynner å bli mer og mer vandt til å være instruktør, og coache i stedet for å bli coachet på trening, og det er veldig gøy. Jeg mener neste time alene er allerede mandag morgen, og da skal både musikk og program være på plass! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar