fredag 5. august 2016

Parajumpers Mary Jo

Jeg har lenge hatt lyst på en ny Parajumpers-jakke. Jeg har allerede en av de eldre modellene, en beige anorakk med pels både rundt og i hetten, men jeg har ønsket meg en av de nyere modellene, enten vår- eller vinterjakke, i tillegg. I går fant jeg endelig en jeg ville ha, nemlig Mary Jo-modellen i 509 Cappuccino.



Mamma kjøpte originalt jakkene jeg ville ha, både lightweight vårjakken og vinterjakken, og jeg er ikke så gira på å ha prikk lik henne. Jeg fant i stedet en helt annen modell, som jeg synes var like fin. Den er ikke dun, men har i stedet hette, noe som er ganske praktisk her i Stavanger.





Jeg kjøpte jakken på Mrs. Capone i Stavanger Sentrum, og er veldig, veldig fornøyd. Jeg håper på å bruke jakken mye i høst, men først og fremst må været bli litt bedre. Jeg er ikke sikker på om jakken tåler vann, i hvert fall ikke så veldig mye, og håper derfor på en tørr høst.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar