onsdag 24. august 2016

Oslolife

Etter Color me rad på lørdag, hadde Heidi og jeg hele dagen ledig. Vi hadde ingen planer resten av dagen, så etter å ha dusjet og spist litt lunsj tok vi turen til Sagene, litt nord for sentrum. Her stoppet vi på Kaffebrenneriet og tok en kakao.

Kaffebrenneriet hadde egentlig planer om å få kafé i Stavanger, men det ble det ikke noe av. Når jeg først var i Oslo måtte jeg selvsagt innom kaféen jeg har hørt så mye om på Skam. Kakaoen var fantastisk god! Jeg likte Kaffebrenneriet generelt, og i tillegg til god kakao var det veldig fint der inne.










Etter Kaffebrenneriet dro vi ned til Grünerløkka. Der var det et slags internasjonalt matmarked med mat fra flere forskjellige steder i verden. Ellers så var vi innom et par second-hand butikker og Acne Archive butikken der, før vi fant oss et sted å spise.






Jeg fikk anbefalt den meksikanske restauranten Mucho Mas av Silje, så vi bestemte oss for å spise middag der. Det var fint vær, så vi satte oss ute. Varmt, og det eneste litt kjipe var at trikken kjørte forbi rett ved bordet vårt. Maten var i hvert fall veldig god, da spesielt guacamolen.





Etter middag begynte flere av butikkene å stenge, så vi tok turen hjem til Tåsen og leiligheten der. Resten av kvelden slappet vi bare av og koste oss. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar