tirsdag 30. august 2016

Når dagene går i ett

Den siste uken har vært veldig, veldig travel. Til tross for at vi ikke har startet med vurderinger enda, har skoledagene vært lange og tunge, fulgt av litt lekselesing senere på kvelden. Kombinert med jobb og trening har jeg ikke hatt tid til mye annet, og både blogg, lesing og annet tidsfordriv har måttet vike.

Overgangen fra sommerferie til skole ble over gjennomsnittet hard, og jeg har enda ikke blitt helt vandt til å både legge meg og stå opp tidlig. Døgnrytmen er på bærtur, og de siste kveldene har jeg sittet oppe til nærmere elleve med skolearbeid. Ganske uvanlig for meg som "til vanlig" sover søtt innen ti.



Heller ikke helgene har gitt anledning til avslapping og innhenting, ettersom jeg har vært bortreist de siste to. Fremover har jeg heldigvis i hvert fall fire helger hjemme, og får nok jeg gjort litt skolearbeid da også. Jeg håper i hvert fall det, for slik jeg har levd de siste ukene fungerer rett og slett ikke. Jeg er vandt til å ligge litt i forkant i diverse fag, mens nå kjenner jeg at det eneste faget jeg egentlig ligger foran i er matte.


As we speak sitter jeg faktisk med kjemi-bøkene ved siden av og repeterer noe av det vi har gjort i timene. De bøkene skal imidlertid straks legges ned, for i morgen tidlig skal jeg ha morgen-løpegruppen på Arena. God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar