tirsdag 16. august 2016

Første skoledag

Første skoledag er nå over, og jeg er supertmotivert for det kommende året. Vi møtte opp på skolen klokken elleve, og etter musikalske innslag fra elever i vg3 i Bjergsted, ble klassene ropt opp. Klassen min er stort sett den samme som den var i fjor, med unntak av én manglende elev og to nye. Vi har også samme klasserom som i fjor, i hvert fall i mesteparten av fagene.

Typisk at finværet kommer den dagen vi er tilbake på skolen!

Etter klassene hadde blitt ropt opp gikk vi tilbake til Kongsgård. Her fikk vi litt informasjon om fraværsgrensen og slikt, før timeplanene ble delt ut. Jeg er ganske fornøyd med min timeplan, jeg begynner til normal tid de fleste dagene og slutter ikke så veldig sent. Det eneste jeg gruer meg litt til er tirsdagene, hvor vi skal gå helt til ti på fire. Jeg har aldri gått så lenge på skolen før, men det skal nok gå greit. Ellers skal jeg ha fagdag på onsdagene og slutter tidlig på fredagene. Det passer perfekt ettersom flyet mitt til Oslo går før fire på fredag.


Henrik i klassen har kjøpt seg fjærpenn med blekk (!!!), tidenes kuleste penn, altså

Vi var ferdige på skolen rett etter tolv, og da dro jeg rett på jobb. Ellers har jeg vært på trening, og sitter nå nydusjet på rommet. Resten av kvelden skal jeg bare slappe av, før jeg tar en tidlig kveld. Jeg er nødt til å få døgnrytmen på plass, så jeg tenker å dra meg opp før fuglene i morgen og ta en morgenøkt før skolen. Jeg har hatt nesten to uker treningsfri på grunn av sykdom og forkjølelse, og dermed er det også en god måte å komme inn i treningsrutiner på!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar