torsdag 18. august 2016

Dagens antrekk



Jeg har blitt så utrolig glad i disse jeansene! Jeg har forelsket meg helt i Levi's 501-modellen, og er for tiden å se i slike jeans nesten hver dag. De er behagelige samtidig som de ser ganske bra ut. Jeg liker ikke å gå i joggebukse eller tights på skolen, men disse er nesten like behagelige.

I dag brukte jeg jeansene med et par Nike air max-sneakers, en topp fra den amerikanske butikken Garage, en Adidas Originals-jakke og håret i en liten topp. Jeg satte opp håret på grunn av en bad hair day etter morgentrening i dag, og synes det ser ganske greit ut. Det får også håret ut av ansiktet uten å ha det i en skikkelig hestehale, og det er veldig greit.




Jeg reiser til Oslo i morgen ettermiddag, og dette antrekket er med i kofferten. Jeg har imidlertid med omtrent ti, om ikke flere, antrekk, så jeg er ikke sikker på om det blir brukt. Jeg likte i hvert fall dagens antrekk veldig godt. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar