torsdag 4. august 2016

Arsenal i Stavanger

I morgen møter Viking Arsenal her i Stavanger. Mine to favorittlag skal endelig møtes, og vi har billetter på første rad. Det er ikke alle Arsenal-spillerne som skal spille, blant annet Giroud, Özil og Mertesacker, men samtidig kommer det et veldig kjent lag.

Arsenal-spillerne ankom i ettermiddag, selvsagt mens jeg var på jobb. Selv om jeg ikke hadde anledning til å dra, dro resten av familien ut på flyplassen. På Sola kom ikke spillerne ut, de gikk rett inn i et annet rom. Siden det ikke var sjangs å møte spillerne der, kjørte de ut til hotellet og ventet på dem der. Etter en liten stund kom bussen med spillerne.




Familien fikk ikke så mange bilder, bortsett fra et par av Wenger og Ramsey, i tillegg til en selfie Sindre fikk med Ramsey. De fokuserte i stedet på autografer, og vi kom hjem med fire signerte drakter, samt to plakater. Veldig gøy! Draktene skal rammes inn, men først og fremst skal de brukes på morgendagens kamp.





Viking blir nest siste test for Arsenal før seriestarten i England, og jeg ser virkelig frem til å oppleve Arsenal-spillere på nært hold. Jeg har vært på flere Arsenal-kamper i England, men da er det på en stadion med over 60 000 andre mennesker. Nå får jeg derimot se favorittlaget mitt med under en tredjedel mennesker, Viking har bare plass til 16, 300 tilskuere. Ikke bare det, jeg skal få oppleve spillerne fra første rad! Ikke bare blir dette kjekt for meg, men også positivt for Vikings økonomi. Det har vært en del snakk om økonomien til laget, så det er bra med ekstrainntekter.


Jeg har fått autografen til Ospina, Petr Cech, Ramsey, Bellerin, Wenger og Coquelin




Selv om jeg ikke fikk møtt spillerne selv, er jeg utrolig glad på resten av familiens vegne, og ikke minst veldig glad for autografene jeg har fått på min egen drakt!

1 kommentar:

  1. Hej! Vilket hotell bot spelarna på i Stavanger?

    SvarSlett