mandag 1. august 2016

A month without postponing

Enda en måned er over, og jeg er motivert for en ny måned i mitt lille A year without-prosjekt. Den siste måneden har jeg prøvd å holde meg unna streaming og Netflix. Nøkkelord: prøvd. Juli gikk ikke så alt for bra, og jeg klarte bare å holde meg unna TV-serier på ferien i Texas. Til mitt forsvar var nesten alle vennene mine bortreist, og jeg hadde masse alenetid.

Nå i august skal jeg unngå å utsette ting. Det er jeg veldig, veldig god på, og jeg utsetter både lekser, vasking av klær og egentlig alt annet. Jeg begynner på skolen igjen denne måneden, og jeg kunne tenke meg et skoleår uten siste-liten arbeid og heller ligge et lite skritt foran. Den vanen håper jeg "fokuset" i august hjelper meg med.


Jeg håper denne måneden blir bedre enn den forrige, og at det fører til en god start på skoleåret.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar