søndag 10. juli 2016

Trening i Texas

Lokal tid 11:34

Selv om jeg er på ferie, tar jeg ikke helt fri fra trening. Morgenen før vi reiste hit, sto Sindre, pappa og jeg opp i sekstiden for å kjøre styrke og intervaller på Arena. Vi holdt på i en god time, og det var en skikkelig svettefest. Vi løp gerilja-intervaller, altså 20 sekunder på og 10 sekunder av, før jeg dro med meg Sindre på overkropps-programmet mitt. Det gjorde at vi var slitne og fikk sove på flyet.

En svettefest ble det i går også. Hele gjengen, minus mamma, dro til en skole i nærheten for å trene. Mary Jo og jeg jogget, mens guttene trente fotball. Det var skikkelig varmt, og siden fuktigheten er høy var den temperaturen kroppen opplevde mye høyere. Jeg klarte dermed ikke jogge så langt, jeg løp litt over 3 kilometer, inkludert gåpauser på grunn av svimmelhet. Vi avsluttet med et par trappeløp og -hopp, og push-ups og box jumps på noen digre dekk langs track-banen.






I dag tidlig kjørte jeg hele gjengen gjennom Grit Cardio-programmet mitt. Grit er veldig hardt som det er, og i strålende sol og tretti grader (selv om det var tidlig på morgenen) ble det enda hardere. Jeg fikk likevel gjengen gjennom programmet, før jeg trente litt styrke på rumpe med mini-bands. Mini-bands er så gøy, men dessverre har ikke Arena slike. - I hvert fall ikke som jeg har sett. Jeg skal derfor se etter en pakke selv, som jeg kan ha fast i treningsbaggen.



Treningsplanen for resten av uken er ikke ferdig enda, men jeg håper på å få trent både Grit og løping, i tillegg til svømming og løping i Mary Jos treningsrom. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar