onsdag 6. juli 2016

Skoleåret 2016/2017

I natt kom førsteinntakene til videregående skole fra inntakskontoret her i Rogaland. Jeg var veldig nervøs i forkant av inntaket, og trodde ikke jeg egentlig kom til å få fortsette på Kongsgård, i hvert fall ikke at jeg skulle komme inn på førsteinntaket. Derfor våknet jeg til en skikkelig glad-melding i dag, nemlig at jeg kom inn på skolen jeg hadde på førsteplass og skal fortsette på samme skole som før.


Jeg byttet fagområde til realfag for en stund siden, og det kom jeg inn på. Det kommende året skal jeg med andre ord gå på Stavanger Katedralskole Kongsgård, men realfag som fagområde. Jeg har valgt programfagene biologi, kjemi, realfags-matte innen realfag, i tillegg til engelsk fra språk, samfunn og økonomi. Hvert programfag tar fem timer i uken, og disse skal jeg ha i tillegg til de obligatoriske fellesfagene.


Jeg er ikke helt sikker på om alle de andre i klassen fortsetter til neste år, men jeg krysser fingrene for det! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar