søndag 17. juli 2016

Shotgun

Lokal tid: 21:05

Er en i Texas, så er en i Texas, og derfor har vi akkurat vært og skutt med gevær.



Vi hadde egentlig planlagt å gå på gunrange, men da vi kom på at Rick og Mary Jo har våpen her hjemme, så vi ikke vitsen i å dra dit. Vi skaffet oss i stedet leirduer og skøyt i bakgården.





Jeg har aldri holdt et våpen før, bortsett fra Sindre sin bue, så dette var en veldig ny opplevelse. Vi fikk prøvd både gevær og pistol, og det var ufattelig kult. Jeg var ikke så veldig god på å sikte, det har jeg aldri vært, men selv om jeg ikke traff noe var det kult å bare skyte.





Imidlertid var rekylen på geværet en smule vond, så jeg holdt ikke på så veldig lenge. Det var i hvert fall utrolig gøy å prøve, og jeg satser på å få skutt igjen en gang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar