torsdag 28. juli 2016

School supplies

Er det en ting jeg elsker, så er det skoleting. Alt fra notatbøker og planners til bokbind og blyanter. Jeg kan scrolle nedover tumblr.com/studyblr og se på poster om studering og skolearbeid i flere timer, og mye av fritiden min ble i fjor brukt på å lage estetisk fine notater. A waste of time kanskje, men jeg synes det er så mye gøyere å jobbe med skolearbeid når notatene er fine.


Jeg har alltid likt å kjøpe nye ting til skolen, og opp gjennom årene har jeg før hvert skoleår kjøpt nye notatbøker, blyanter og mapper. I år er intet unntak, og selv om det er flere uker igjen til skolestart, har jeg allerede begynt å kjøpe inn bokbind og skrivebøker. Jeg fant masse-masse gøy på Target i USA, og kom hjem med fire skrivebøker. To helt normale linjebøker, en litt større med plass til tre fag, en liten med marmor-omslag og en med et fargeleggingsbilde på forsiden. Jeg kjøpte også en stor planner med marmor-omslag og skilleark i marmor. - Jeg er bare litt hektet på marmor, altså. Jeg trodde opprinnelig skillearkene var mapper, men så feil kan en ta...







Ellers dro jeg innom Søstrene Grene i ettermiddag, for å sjekke ut deres utvalg av skoleting. Jeg har funnet masse gøy på Instagram-profilen deres, blant annet en matboks med flere rom, noen kjekke glass, en lampe, noen hyller og en utklipstavle, og måtte bare innom for å se. Jeg fant ikke alt jeg hadde sett på nettet, men kom hjem med to pakker bokbind. Jeg burde kanskje ha valgt bokbindet i svart/hvitt med tegnede kaktuser på, de hadde nok passet bedre til resten av notatbøkene mine, men jeg kunne ikke dy meg da jeg så de søte pakkene med ananas og vannmelon på. De var utrolig freshe! Egentlig er bokbindet gavepapir, men jeg krysser fingrene for at det går fint.


Selv om jeg ikke har alt i boks, begynner jeg å bli relativt klar for å begynne på skolen igjen. Trodde egentlig aldri jeg skulle si dette, men jeg begynner å bli en smuuule lei av en ustrukturert hverdag hvor jeg ikke har noe jeg gjøre. Jeg har i hvert fall flere av skoletingene i boks, og så kan jeg kose meg med å kjøpe inn resten mens jeg venter de resterende ukene. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar