tirsdag 5. juli 2016

Running

Jeg har løpt mye det siste halvåret, jeg har tross alt løpt tre halvmaraton og et løp rundt Stokkavannet, i tillegg til diverse treningsturer. De siste månedene har likevel jeg holdt meg på treningssenteret de siste ukene. Ikke at været har vært strålende i det siste, altså, men fremdeles har jeg tatt få utendørs treningsturer.

I går forandret imidlertid det seg, og jeg tok sommerens første joggetur. Pappa, Sindre og jeg dro på en liten og rolig tur rundt Stokkavannet utpå kvelden, og for en fin tur! Solen strålte og det var varmt, og jeg løp faktisk i sports-bh deler av turen. Noe farge fikk jeg ikke, men deilig at været var greit nok til det likevel.



Turen gikk relativt sakte, og ingen av oss fikk noen ny rekord på rundturen. Jeg fikk imidlertid en ganske god avslutning på økten med litt styrke i Tufteparken. Jeg bare elsker at det er en Tuftepark i favorittløypen min, og nå nylig kom det en ny park i Sørmarka. Veldig greit å ha en perfekt plattform til styrketrening så nære de faste løypene mine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar