onsdag 6. juli 2016

Last-minute shopping

Selv om vi reiser til Texas om under et døgn, har jeg i dag vært på litt siste-liten shopping. Ikke at jeg egentlig trengte noe, jeg har nemlig planlagt å shoppe litt i Texas, men jeg måtte uansett inn til sentrum for å levere en bok på biblioteket.

Jeg dro med meg Tonje til sentrum, som allerede var pakket med folk. Siden VG-lista-konserten blir holdt i kveld, var det massevis av stands og gratis ting på torget. Vi fikk flere smoothies, is, boller og pizza, i tillegg til to måneders medlemskap på HBO Nordic helt gratis.

Vi gikk litt rundt i sentrum og kikket, og Tonje kjøpte et par småting. Vi brukte også en del tid inne på Zara, hvor jeg fant myyyye fint. Jeg har et ubrukt gavekort der, og tenkte jeg kunne finne litt fine sommerklær der. Jeg forelsket meg blant annet i to bodyer, men typisk nok passet de ikke helt i størrelsene som var tilgjengelige. Jeg kom derfor bare ut med en grå crop-top.




Permanent Vintage er en second-hand butikk i Fargegaten jeg har hatt lyst til å besøke lenge. Der gikk vi også innom, og jeg fant meg en fin bukse fra Acne Studios. Buksen er bootcut, noe jeg for ikke lenge siden sa jeg aldri kom til å gå i. Nå fant jeg likevel en jeg likte ganske godt, spesielt når jeg bretter opp beina litt slik at den ikke blir så lang.




Jeg er ganske fornøyd med dagens innkjøp, og er klar for enda mer shopping når vi ankommer Houston. Åh, som jeg gleder meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar