torsdag 7. juli 2016

Keeping myself occupied

Om bare noen få timer skal jeg begi meg ut på en relativt lang flytur. Etter å ha mellomlandet i London, skal vi fly videre til Houston i Texas, en flytur på rundt ti timer. Ti timer er ganske lenge, men heldigvis har jeg mye jeg kan gjøre i mellomtiden.


I flere uker har jeg for eksempel spart på favoritt-podcastene mine, så nå har jeg flere episoder å velge i. Jeg har faktisk ikke hørt på den nyeste episoden av min favorittpod, Treningspodden av Det Nye ShapeUp, så det gleder jeg meg masse til.


Når vi er inne på ShapeUp, har jeg også kjøpt den nyeste utgaven av magasinet spesifikt til flyturen, og jeg har ikke engang kikket i det. Jeg har også med meg to bøker til flyturen; The Giver av Lois Lowry og Malala Yousafzais selvbiografi, I am Malala. I tillegg til faktiske bøker, har jeg med meg noen lydbøker jeg fikk låne av farfar. Jeg har blant annet lånt Mark Haddons Det røde huset og noen krimbøker. Jeg har ikke hørt så mye på lydbøker de siste årene, så jeg får se hvordan det er å få bøker lest til seg igjen.


Pappa har også lastet ned noen episoder med Game of Thrones og The Big Bang Theory til meg, samtidig som det mest sannsynlig er mini-TV ved setene. Jeg har altså ganske mye å gjøre, og er klar til den lange flyturen. Vi må uansett sove litt på flyet, for å unngå jetlag når vi kommer frem, så dersom jeg kjeder meg, er det bare å legge seg. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar