lørdag 30. juli 2016

Hyttekos

Jeg har ikke tilbragt tid på hytten siden april, og derfor var det virkelig på tide med en svipptur til Sørlandet. Jeg har jobbet mye de siste månedene, og da har det rett og slett ikke vært tid til noen hyttebesøk. Resten av familien har selvfølgelig vært der, men jeg har ikke vært i Korshamn siden vi dro til Kristiansand for å se Start - Viking.

Resten av familien var allerede på hytten, så jeg tok bussen ned alene lørdag morgen. Jeg kom frem litt sent på ettermiddagen, og rett etter jeg hadde pakket ut dro jeg til Heidis hytte et par kilometer borte. Der var både hun, stebroren og Henrik i klassen, som også har hytte i nærheten. Det har vært  mye gøyere å være på hytten etter jeg fant ut at andre i klassen også har hytte i nærheten av Lyngdal!


Til tross for at været var ganske dårlig, bestemte vi oss for å både. Jeg bader vanligvis ikke, i hvert fall ikke ute, og kan ikke engang huske forrige gang jeg var ute i sjøen. Jeg er litt for redd for brennmaneter, og holder meg derfor på land. Heidi klarte likevel å få meg i vannet, selv om det var innmari kaldt.



Etter vi hadde fått varmen i oss igjen, spiste vi reke og krabbe, i tillegg til brownies til dessert. Kvelden ble avsluttet med brettspillet Passport, mitt favoritt brettspill. Selv om det endte i mer prating enn spilling, var det en utrolig gøy kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar