torsdag 21. juli 2016

Bowfishing

Lokal tid: 11:38

Etter å ha tilbragt en hel dag båtsyk utpå havet, var jeg ganske lite gira på enda en dag med fiske. Jeg ble likevel med familien ut på bowfishing - buefiske - i går formiddag. Det er ikke ofte en får sjansen til å fiske fisk med pil og bue, så det måtte jeg bare bli med på, båtsyk eller ikke.



Vi fisket i en innsjø, så noe særlig med bølger var det dermed ikke. Det kunne det heller ikke ha vært, for når vi fisker med pil og bue skyter en dersom en kan se en fisk fra overflaten. Med andre ord må vannet være ganske klart.

I og med at jeg ikke kan skyte med bue, brukte jeg fisketiden på å sole meg. Ikke at det ble så mye fisking generelt, ettersom det ikke var fisk å se. Sindre skøyt og traff én rokke, men bortsett fra den var kjøleboksen til fangst tom.



Jeg skulle gjerne smakt fisken som ble skutt, men dessverre tar vi fatt på hjemveien i ettermiddag, og får dermed ikke prøvd den. Jeg har ikke lyst til å dra hjem i det hele tatt, det er enda så mye jeg har lyst til å gjøre, men forhåpentligvis kommer vi tilbake hit. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar