mandag 20. juni 2016

Trimpoeng: I mål!

Etter en god treningsøkt, fikk jeg i dag en kjekk melding fra Arena:


Endelig er jeg i mål på Arenas sommerkampanje sprek og glad. Konkurransen går ut på å få 2016 poeng i løpet av perioden 1. mai til 10. september. For å sanke poeng kan en trene inne på Arena-sentrene, i tillegg til å gå turer utendørs.

Konkurransen foregår på appen Trimpoeng, og en får poeng ved å sjekke inn på elektroniske uteposter på turmål, eller registrere seg på gruppetimer, studiotrening eller PT-trening på senteret. En trenger likevel ikke å være medlem på Arena.

Jeg har for øyeblikket 2035 poeng, og har dermed kommet i mål. Jeg har vunnet en Arena skopose, som jeg ikke har hentet enda, i tillegg til at jeg er med i trekningen om en iPad, PT-timer og andre premier. Ikke at jeg deltar for premiene, jeg ser heller på konkurransen som motivasjonsfaktor til å trene enda mer.


Jeg fikk en ganske dårlig start, og har derfor ikke ligget på topp 10 en eneste gang gjennom kampanjen. Det satser jeg på å forandre i sommer. Nå har jeg nemlig litt tid på å trene på dagen, og vil prøve å hoppe litt på topplisten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar